Tömörítsük a nyarat!

2009.09.02. 22:31

Nos, beszáguldott az ősz a világba, megkezdődött a suli...már akinek (nekem majd 14-től). Ilyenkor amolyan szokás egy számadást írni arról, hogy mit is sikerült alkotni a nyár alatt. Ha jól emlékszem az utolsó postban, Zsószi említette hogy készültünk a Hegyaljára. Akkor kezdjük innen.

Hegyalja: Vasárnaptól szombatig toltuk Tokajba a műsort. Úgy összességében véve jó volt mint mindig, de..SOHA TÖBBÉ NEM VAGYOK HAJLANDÓ SÁTORRAL MENNI...nem azért mert rinyás vagyok, csak egyszerűen ami a kempingben van zuhanyzó és wc, az átmegy nálam az undorítóság magasfokára. Példa: Bemegyek hajnalba...rendben áll a gané mindenhol, büdös van, oké..elviseltem..de hogy a kurva szappantartón kiszúrja a szemem egy óriási véres tampon..na az undorítóóóó!!! Én nem tudom milyen csajok járnak ki a fesztiválra, de megérdemelné hogy ledugjam a torkán a cuccosát. Persze a visszautat halálosan megszívtuk, mert miért ne...bazi nagy cuccokkal át kellett kétszer is szállnunk mire sikerült elvergődnünk trógerfalváig. Na, de jövőre házba megyünk, és reszkess Tokaj! :D

Campus Fesztivál: Először rendezték meg a Nagyerdőn. Szerény véleményem szerint sokkal de sokkal jobb volt mint kinn a Vekerin. Közelebb is volt mindenhez, nem kellett a fák között vagy éppen a három méteres porfelhőben lépkedni. Szépen össze volt fogva az egész. Élveztem, tetszett. Különösen a Paddy & the Rats zenekar koncertje. Meg sem gondoltam volna hogy ennyire jó zenét csinálnak! :D Egyébként persze jött az hogy fellépők vagyunk, és a többi humoros dolog.

Bor-Rock Fesztivál: Kocsiba vágódtunk hogy elmenjünk erre a Verpelét nevű helyre (életemben nem hallottam róla), és hogy megnézzük a Sonic Syndicate-et. Egyébként aranyos családias hangulatú kis fesztivál volt, és a főbanda nagyon jól nyomta a bulit. Aztán a Hortobágyon megvizsgáltuk a bio-mákot, és a híres fekvőkaktuszt. Igaz Sixxnek felajánlottam hogy fürödjön a híd alatt, de nem akart mocsár partit. A buliért nagy köszi TanárbácsiTitanicSzupersztárnak :D

Fenn maradó részek: Talán öregszünk, vagy inkább kockák lettünk teljesen, de most jóval kevesebbet jártunk el a nyáron hétköznaponként. Akkor is többnyire jó kis minőségi bor, az ultramárkás colával, le egy játszótérre, és beszélgetés-röhögés-vita jellegű dolgot hoztunk össze. És többnyire csak páran csajok.

Két házibulit is összehoztunk idén, mindkettő nagyon jól sikerült szerintem :D Én szinten voltam :D Meg mindenki más is...alkoholi, meg Afrika, Dádán az orosz ribi, és stb. szép dolog :D

Valamint rajtol az utolsó évem a főiskolán, és jön a szakdolgozat amihez nagy erőkkel vadászom az interjúalanyokat, és lassan de biztosan eljön a visszaköltözésem napja is. Vissza a nagyfaluba :D Majdnem minden barátnémat felvették a kiválasztott sulijába, így nagy az izgi hogy milyen is lesz. Meg persze megy az anyázás a neptunnak, és az etr-nek. De hajrá csajook! 

És utolsó nagy hír: Megszületett a keresztfiam, Jusztin! Édescukihusiiii :D Annyira aranyooos :D Imádom már most, pedig mindig kibaszik velem...ébren még nem volt szerencsém a nagyfiúhoz..na de ami késik, nem múlik!! :D 

Továbbra is legyetek jók és szobatiszták, és puszi mindenkinek! :D 

A bejegyzés trackback címe:

https://extrasick.blog.hu/api/trackback/id/tr281356503

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása