HMMM...

2009.05.06. 12:26

 

Üdv Mindenkinek!

 

Látom emelkedett az olvasottsági arány,nadon boldog vadok!:D Mindenkitől elnézést kérek amiért nem aktivizáltam magam hogy írjak,Kaki nevében is.Legutoljára a húsvéti nagy lezüllésről számoltam be,hát azóta nem sok minden történt.Vagyis történt,de az magán jellegű ezért gondolom hogy senkit sem érdekel.Végülis ha belegondolok amit itt leírok az mind magán jellegű,de ez másabb.

A következő hetekben magyar zenészekkel fogok együtt dolgozni ha minden igaz,csinálok egy tájékoztató jellegű dolgozatot a magyar rock helyzetéről Magyarországon.Elég érdekes lesz,egy csomó történetet fogok majd leírni,fel is rakom majd ide és akkor ti is elolvashatjátok.

Más téma:Hát,megnéztem a mostani érettségit,az om oldalára felmásztam és belekukkantottam csak kíváncsiságból.Már nem azért de egyre debilebb az összeállítás,jó mondjuk ez érthető mivel manapság az érettségi az olyan mint a személyigazolvány.Meg én is féltem tőle,meg szerintem mindenkiben benne volt a megfelelési vágy,de akkor is.Ahogy néztem hát ha valakit csak úgy behívnának az utcáról hogy –Hé,vazze,kíváncsiságból leszeretnénk tesztelni.-Jó,benne vagyok.Blablabla…Megírná simán egy közepesre.

De azt is megértem hogy minél egyszerűbben akarják megoldani ezt az egészet,hát én a törire leszek ám kíváncsi.Ma írják,de majd gyűjtök infókat.

Elvileg megyek pünkösdkor el kirándulni,szerintem az lesz a leghamarabbi beirkálásom,ha csak nem törpénik valami amit érdemes megírni.A sztorizgatáshoz most nincs energiám,megyek játszani szerepjátékot,mert Kaki annyira akarja.Ugyhogy most tűzök,erről is írok majd,cím:A szerepjátékok birodalma,az írói véna kiömlés a világhálón.HMM..Szerintem tök jó cím,meg majd adok egy csomó linket ahol játszhattok,mert tök érdekes és sok mindenkivel megismerkedhettek.

 

Na,csóközön mindenkinek..Legyetek jól és szobatiszták..:D

 

Zsószi

 

A bejegyzés trackback címe:

https://extrasick.blog.hu/api/trackback/id/tr371105964

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása