:)

2009.04.05. 13:22

Hahhó Hópihe!!

 

   Óhhh,eszméletlen idő van!Totálra jó kedvem van,kivéve egy két tényezőt,beütött az emberundorom,de ezt majd legyőzöm.

Tökre bevált hogy nem írok egy témáról,hanem úgy ami éppen az eszembe jut,vagy több mindenről amit nem tudok olyan sok sorban leírni,de viszont foglalkoztat.

 

Annyira bennem van most a Retro zene,ezen függök már egy jó ideje és szeretnék egy igazi partiba elmenni.Mert ugyanis nem nagyon szeretem a discot,a zene miatt sem,meg hát a multimilliomos emberkék rögtön kinéznének.Letöltöttem egy csomó zenét,és amikor még ennél is fiatalabb voltam akkor nyomták és most teljesen belehülyültem.

 

Két hét szünetet kaptam az egyetemen,totális lezüllés következik,semmit nem fogok csinálni,csak olvasok,alszok meg bulizok.Arról nem is beszélve hogy Kaki hazajött (Dorianne).A csütörtököt együtt töltöttük,hát az valami eszméletlen volt.Annyit visítottunk,nézegettünk a neten különböző horoszkópokat például hindu,inka,egyiptomi,indiai,kínai,virág stb… amilyen neveket ott láttunk,meg hogy mik vagyunk vagy mik voltunk előző életünkben,háát az komoly.Érdemes megnézegetni mi annyira sokat röhögtünk Kaki az oroszlán,kobra,sas,keselyű,piros rózsa,Sanpeku.Én napmadár,vidra,Inpeku,babarózsa,lombos fa stb…

Itt megsasolhatjátok hogy rátok mi a jellemző meg mik vagytok. http://horoszkop.szeretni.hu/?i=karma-horoszkop Jó szórakozást!!!

 

ÖÖÖ,fogalmam sincs hogy mit csináljunk húsvétkor,de szerintem kifogjuk találni.Adhatnátok valami ötletet,mondjuk ha megnézem a statisztikát jóval többen olvassátok a blogot mint ahányan kommentáltok.Bátran lehet írni,biztos nem fogom leharapni a fejét senkinek,meg Kaki sem.Akkor sem ha negatív véleménye van,írhat bátran,a vélemény azért van.

A húsétről jut eszembe,szerintem nekem tojás függőségem van,vagy inkább fehérje…és itt nem kell rosszra gondolni kis perverz olvasóink.

A múltkor azt álmodtam hogy sajtot eszek,és ki kellett mennem sajtot enni mert ha nem tettem volna szerintem én kiugrottam volna az ablakon.Muter vett nekem két és fél literes joghurtot (ISZONYAT) vágtam egy oldalszalonnányi méretű sajtot és tömtem a fejbe a joghurttal :D Ebből adódóan gondolom hogy fehérje függőségem van.Tegnap például 15 tojást ettem meg,mindig amikor mentem ettem egyet.Szeirntem ez beteges.Mondjuk nem ettem mást egész nap csak tojást. :D:D

 

Háááát,én ennyit szerettem volna! Vad szünetet kívánok mindenkinek,azoknak is akiknek csak szerdától kezdődik!!!!

Csóközön Zsószi!!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://extrasick.blog.hu/api/trackback/id/tr131047424

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DZsói 2009.04.06. 02:30:32

Ember undor?:D Az nem kifejezés..egyik nap elgázosítanál, másik nap meg a várost akarod gyújtogatniXD kíváncsi vagyok hogy mi lesz a következő lépés:D
süti beállítások módosítása