Naa!

2009.05.12. 19:10


Héjahó! 

 

Na, én is jócskán elmaradtam itt az írogatással. De mostanában szöszöltem is sokat, meg nem igazán tudtam volna miről pötyögni. Na akkor lássuk miből éltünk mostanáig:

 

Ballagások:

Társaságunk utolsó 4 hölgy tagja is eljutott mostmár odáig, hogy elballagott a középsuliból. Ezúton is gratula nekik mégegyszer. Ominózus élmény volt, zárt helyen a hónaljszagok erdejében. Meg mellesleg láttam azt a valakit is, akit jól szájba kellene térdelni egyszer, de ez már nem az én ügyem. Lehet bunkóság elfordított fejjel elmenni mellette, de én már csak ilyen gonosz geci vagyok. Na mind1. Szép volt, cuki volt, sok virág, meg „Ballag már a vén diák…” Aztán mindenki lelécelt nagyokat enni, meg szexualizálni, én meg mentem vásárolni másnapra.

 

Kirándulásom jeeeeeeeeee :D

Na az egy sztárparádé volt. Úgy alakult, hogy a mélyen tisztelt Tanár Úr (Gyujigeller bá), összetrombitálta a 7 fős…(8 fős Benikével együtt) kis csapatot, hogy látogassunk el Miskolcra, onnan pedig Bükkszentkeresztre. Így tehát kocsikba pattant a team, és elindultunk. Ekkor csatlakozott be a 9. tagunk Iza, aki hazatért a ködös-esős országból, hogy elzülljön velünk. És megmutatta nekünk jósnői tehetségét is. Marha bíztató jövőt vázolt fel nekem (már tekerhetném is a kötelet a nyakamra), de annyi a vígasztal, hogy legalább még remény marad a végére. Jósnéni tehát mindenkinek megjósolta a jövőjét. Persze már az alapozástól eléggé vidáman mondta a dolgokat, de hát ez így is van jól. Estefelé már kezdett kajás lenni a banda. Ekkor jött Gyujigeller és a csodakés+fűszer+husi na meg egyebek. Sokat segített neki a fa gyűjtésben Indiana Jones is, aki a legújabb divattrendet követő naciban vonult fel előttünk.   Kiderült hogy Tanár Úr jó szakács, mert fincsi vacsit főzött nekünk, és mindenki boldog volt. Na, persze elmaradhatatlan az ital a kaja mellett. Nem mondanám hogy szegényes választékot vittünk el. A 3 alap megvolt (sör,bor,pájinka) + egy kis whisky a hatás kedvéért. Egy valamivel volt egy kisebb gondunk. A zenével. A lejátszó nem igazán szerette a CD-ket, de később orvosolni tudtuk a bajt, illetve rájöttünk a hibára. Sixx pajti még a gyorsvarázslást is bevetette: egy kis pájinka mindent megold címszóval! Elég korán elment mindenki aludni…utazás, kaja, pia…na meg ilyenek. Hajnaltájt ám megérkeztek a sztárok! Vagy mondjam inkább hogy A Megasztár érkezett meg? Először mint Luke Skywalker a Star Wars üdvöskéje…megvillantotta nekünk a lézerkardját. De Darth Vader nem jött vele. Aztán előkerült Demjén barátunk is, és elmondta hogy őő bizony Jégből van! Utána befutott a Pokolgép zenekar, és felhívta a figyelmünket hogy Ítélett helyett, szeressük a gyerekeket. A sort Kovács Kati zárta, és dalra fakadt : „Ha legközelebb látlak, már nem figyelek rád”. Na kérem ez volt a hajnali show!

2. nap – Átrajtoltunk Bükksztkeresztre, és jót nézelődtünk. Én szem.szerint először jártam ott, és mondhatom nagyon tetszett! Iza anyukája nagyon kedvesen fogadott minket, és az ott lakók is felaggatták a fiúkat a Tankcsapda jelzővel. Na kicsit felpörgetem akkor. Elfoglaltuk a szállást. Nekem nagyon bejött. Elmentünk a Mami abc-be egy gyors vásárlótúrára, majd vissza a szállásra, és mindenki nekiállt zuhanyozni. Aztán akartunk menni az erdőbe sétálni, de jött a köcsög eső. Így átmenetileg a háznál maradtunk. Ekkor jöttek meg a középsulis kirándulók, akik elkápráztattak minket a focitudásokkal (mindig tudtam én hogy jobbak a lányok mint a fiúk). Kiderült hogy sokaknak van bírói génje. Aztán 3 vállalkozó szellemű elsöpört a boltba megint egy kis utánpótlásért. Tehát a jó hangulat alapja ismét előkerült. A skacok kajáltak, üvöltött a zene..ez általános. Este szerenádoztunk a megasztárunknak: elmondtuk hogy mi is jégből vagyunk! Utána következett a tollas meccs ami a részemről inkább közröhejjé minősült. Tekintve az enyhe koordinálatlanságomat. Ezért bocsi Agassi mestertől, majd legközelebb jobb lesz. Ezután ismét folytatódott a filmparádé. Tanár Úr..révén hogy hivatásos köhmm...vadász, találkozott Bambival, és elhatározta hogy megszelídíti. De hogy erre miért pont a Titanicon került sor..azt aztán igazán nem tudom. De Bambi, révén hogy modern..nem csak a Tanár bá kedvét akarta a csúcsra vinni, hanem a miénket is. No, azért kis perverzek nem kell rosszra gondolni...a mi részünkre az ajándék egy üveg Kalinka vodka volt. Ami az én agyamnak már éppen nem tett jót. Sixx pajtival persze figyeltük ahogy süllyed a Titanic...sírtunk a meghatottságtól. JackGyujiGeller és BambiRose..hát csodás volt. De aztán Bambit zavarták a fények, és elszaladt. Tanár úr pedig naagyon morci lett. Itt jön a képbe Conan, a barbár..tudjátok az az izomhős. Na Geller bácsiból is kitört az agresszió, és megkurtította az egyik járművet. Egy visszapillantóval szegényebbek lettünk. Én aztán úgy döntöttem hogy hódolok a természetnek, és belesek az erdőbe..csakhogy..arra nem számoltam, hogy az a hely éjszaka eléggé "szupernecsörel" lesz. Majdnem lepipiltem a bokám úgy féltem. Én a hős! Hahh. De aztán csatlakozott hozzám a táncoslábú pajtikám is, aki ezzel még jobban rám hozta a frászt. Mert a zajdobozával valami vadállatot odavonz, akkor meg sprint van. Az erdőben nem kell törzsi táncokat nyomatni a-a:D Hmm..na aztán bementünk egy kicsit, láttunk sok fát meg bokrot, és kijöttünk. De hogy abban a lelakatolt kéróban vajon mit rejtettek el még mindig érdekelne. :D Na ezután sok minden történt, nem mondom el, hosszú lett így is:D A lényeg, másnap másnaposan mentünk túrázni, rágyógyultunk a gyógyítókövekre, aztán pedig hazasprinteltünk. Sajnos. Na én nagyon élveztem a dolgot! Várom a következőt!

Maradt a végére az iskola :

Lassan de biztosan mindenkinek megkezdődik a vizsgaidőszak, de előtte még itt van a fél év végi zh hegy, házidolgozatok leadási határideje, nekünk pedig még itt a szakdolgozattal való kínlódás is. De nem fárasztok senkit a sulival. Gondolom mindenkinek melyik részén jön már ki az egész sz.r.

Na mint mindig, szeretek mindenkit! Pussz

 

Dorianne

 

A bejegyzés trackback címe:

https://extrasick.blog.hu/api/trackback/id/tr541117744

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása