!!

2009.04.12. 18:54

Üdv minden elgázosításra váró egyednek eme gyönyörű napon!

 

 Látom a mi kis mongol királynőnk már beleüvöltött a világba,hát akkor most következzek én.

 Ezt a mérhetetlen nyersizmust én díjazom Dorianne-ben,mert ő a hallgatás kőszobra.Soha nem mond ki semmit,ezért is paskolom meg a jobb mancsommal.Nagyon sok mindenben egyet értek amiket leírt,nekem is vannak hasonló problémáim,ez a barát pasiját karanténba helyezzük nehogy véletlenül barátnő fertőzést kapjon.Meg nem mondunk el semmit mert a partnerem szent és sérthetetlen.Egyébként meg erről csak annyit hogy lehet új barátokat szerezni,megoszthatod másokkal a problémáidat de csak azok értenek akár egy mozdulatból és gesztusból is,akik már régóta ismernek.Akikkel nagyon sok időt együtt töltöttél és akiknek elmondtad mi bánt.

Hát amitől még rendszeresen kiborulok az az ha a régi barátnőddel(mert már jelentéktelenek vagytok egymásnak)elmész bulizni és ő folyamatosan nyavajog.Na akkor jön elő a belső énem ami vérfarkas,és szedné szét a fejét.

Barátnősdi lesimítva,jöjjön a mérhetetlen szeretet a rokonod iránt!!!!!ÁÁÁH hát az valami frenetikus tud lenni mikor szidod a másik anyát,közbe a keresztanyád.HÜMM  de szép is a szeretet…..

Itt szeretném leszögezni hogy én egy állat vagyok,bunkó és szemét!Szóval ebben a monológban aki netalántán magára venné,az jól teszi,mert egyértelműen van megcélozva.

A másik az hogy ez a két nap nekem egy hatalmas szopás volt,szoptam mint a torkos borz.Megaláztak,megbántottak,szidtak,és hibáztattak.Na most mindenki nézzen már egy kicsit magába,engem úgy fogadott el mindenki hogy ez egy fasz mert mindig kimondja amit gondol.De ha valakitől nem ezt szoktuk meg,hallgat mint valami kis mimóza azért attól kapunk a legnagyobbat.Csak ezzel az a baj,hogy lehet tiszavirág életű lesz az az ember,mert akkor sem neked mondja hanem másnak.

 

Néha nárcisztikusnak érzem magam,és ilyen diktátor féle embernek tűnöm.Sokan azt hiszik üres fenyegetés,és üres szavak amiket mondok.Én ezt nem így érzem,biztos én is hibás vagyok,mert egyszer egy barátom azt mondta nekem hogy amit te adsz rosszat másoknak,azt vissza is kapod valamilyen formában.Szerintem igaza volt!!!

 

ÚÚÚÚGYHOGY!Tervezem hogy elgázosítok mindenkit,aztán groteszk módon helyi táborokat hozok létre.Főleg és elsősorban férfiaknak…..

 

KÉSZÜLJETEK….

 

Zsószi a nárcisztikus szemét!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://extrasick.blog.hu/api/trackback/id/tr551061315

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása