Sűrítés

2009.06.24. 02:04

Csáó!

Nos, már megint egy elnézés kérés felétek, de mostanában az én agyam se erre felé járkált. De akkor tekintsük át a mostani helyzeteket:

Suli: Én végeztem a 4. félévemmel, örvendek neki, bár szakirányt még mindig nem tudok..végül is mineek? Pff! Jön a nyári gyakorlat, amit naaagyon várok! Szóval aki elnéz a Debreceni Campus Fesztiválra, valószínűleg találkozni fog velem! Na de visszakanyarodván, mivel végeztem, ezért elhagytam a nagy falut, és visszatértem nihillandre!

Hétvégék: Nos, mostanában ha mondhatjuk így, elég brutálisan tudnak sikerülni! Ez a sok bor és az új Berentzen elég gyilkos dolgokat művel az aggyal. De azért nem baj, nyár van, buli vaan! :D Élvezze hát mindenki! Csak egy megjegyzés...ha látjátok rajtunk hogy nagyon csillogó szemmel közeledünk valahova, akkor a saját érdeketekben NE szóljatok hozzánk! :D Nem vállalok mostmár felelősséget se az elhangzó mondataimért, se a cselekedetekért :D

Szabadidő: Na kérem, az van tengernyi. Függök a fórumos szerepjátékokon, de szabályosan. Annyira elkapott a hév, hogy vagy 7-re biztos beregisztráltam, de kb. 3-on vagyok igazán aktív. De jól megy, és élvezem is. Ez is egy jó ismerős szerzési dolog, pluszban tökre fejleszti az íráskészséget, és a fantáziát. Ránk van bízva minden. Én élvezem, próbálja ki mindenki! :D

Könyvek: Hmm, elolvastam mostmár a Meyer őrület 2. részét is. Ettől sem vagyok elájulva. Még mindig túlfelfújt tiniregénynek tartom, de unaloműzőnek megfelel. Továbbá megjelent Anita Blake 14. része is, ami a Harlekin címet viseli. Háááát ahhoz képest hogy 1 évet kellett rá várni, én nem ájultam el tőle. Túl rövid lett, és csupa olyanokkal van benne szex amikre nem számítottam, és nem is örülök neki. Valamint megjelent a Fekete Tőr Testvériség 5. része is, Feloldozott Szerető címmel. Ez viszont ÓÓRIÁÁÁSIII! Összepisiltem a bokám majdnem, amikor a végére értem! Ward nagyon jól csinálja! Le a kalappal!

Nyári tervek: Lenne, nem is kevés, de kíváncsi vagyok hogy mennyi fog belőle megvalósulni. Egyenlőre a legközelebbi nagyobb kiruccanásunk a Hegyalja Fesztivál lesz. Mint minden évben, most is megyünk mindannyian, és igyekszünk a lehető legteljesebben kihasználni az 1 hét adta züllési, bulizási lehetőségeket! Továbbá mint említettem, nekem ott lesz a Campus, szeretném ha lenne valami kirándulásféleség, esetleg motorostalálkozók, vagy bááármi, ami nem az itthon üldögélést jelzi. Remélem hogy mindenkinek jó nyara lesz! Igyekszünk ám mostmár sűrűbben írni, lehetőleg érdemleges témákról, szóval nem eltűnni szivecskéim! Mert megtalálunk és megtépkedünk érte mindenkit!

Na, elléptem..megyek játszok valamit! Mindenki legyen jó, használjon óvszert, meg hasonlók! Szal pussz!

 

Dorianne 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://extrasick.blog.hu/api/trackback/id/tr731204725

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása