Melózzunk vaze!

2009.02.23. 15:25

Hello babáim!


 Na most olyan témát szeretnék érinteni, ami gondolom mindenkit foglalkoztat. Akit nem, az szerencsés. Ez pedig a pénz kéremszépen. Pont most számolgattam hogy az utóbbi két hétben semmi lényegesre nem költöttem. Csak számlákra, kajára, meg cigire. Ja bocs, kétszer elmentem bulizni. És már megint ott vagyok, hogy keresztül fúj a szél a pénztárcámon.

Észveszejtő, hogy egy átlagos hónap mennyi pénzt visz el. Pedig semmi extrás rendezvényt nem látogattam meg.

 

Már jó ideje gondolkozom ezen a meló keresésen. De mivel életemben kb. fél napot ha dolgoztam, akkor is csak segítettem valakinek, így kicsit nehéz eldönteni hogy mihez is akarok kezdeni.   De szerencsére nem vagyok egyedül.

Niki és Zsoo bnőm is hasonló cipőben jár. És mivel az aranyásást elcsórták előlünk már pár századdal ezelőtt, a bankrablás kicsukva, test áruba bocsátása megint kilőve, így maradt minden oktatásban résztvevő mega álma, a diákmunka.

El is mentünk beregisztrálni két ilyen szervezethez. Az első, tuti biztos hogy az életbe nem fog egyikünket sem felhívni hogy „ hé csóróók melóó van gyerünk!”. De azért, 1000Ft-ot le fognak vonni jövőbeli fizetésemből. Nah, addig állhatnak fél lábon.

 

A második szervezetnél jaaj de segítőkész és kedves volt ám mindenki. Mozis melóra jelentkeztünk, de kicsit lehűtötte a nagy lelkesedésünket a munkarend. Egész hétvége oda lenne. Még ha délelőtt, vagy délután, azt mondanám rendben. De hogy este?!  Ugyanmár…ja és másfél havonta adna a nénike egy hétvégét. Korrekt volt mondjuk, hogy elmondta ezt az egészet, és nem csak a későbbiekben derült ki. Szóval kicsit lesokkolva vonultunk el a másik emeletre, ahol belepillantottunk, hogy mit kínálnak a Tescosok.

Éjszakai árufeltöltés…még oké is lenne. De nem minden nap! Ja bocs, a szerdát kiadják szabad éjszakának. Remek! Ez se nekünk van kitalálva.

 

Olybá tűnhet, hogy kényes módon válogatok. NEM! Csak kellene valami egyensúly. De egyébként ha ezeknek komplett munkarendjük van, akkor tudnám hogy mi a halálnak kérdeznek rá a reglapon arra, hogy ugyan mikor érek én rá. Nem is érdekli őket.

Pedig valami munka tényleg kellene, mert lassan, de biztosan közeledik a nyár. Jön a nyári szünet mindenkinél, és beköszönt a fesztiválok időszaka is. És jó lenne idén a szokásos 1 helyett, esetleg többre kimenni, vagy  a haverokkal elmenni valahová egy hétre.

Ilyenkor szidom az eget is, hogy miért nem vagyok milliomos kis ktsg. Akkor nem lenne ilyen gondom.

Na, de ezt adta a gép. Ezt kell szeretni!

 

Pussz nektek!

 

Dorianne

A bejegyzés trackback címe:

https://extrasick.blog.hu/api/trackback/id/tr16960838

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zsooo_ 2009.02.23. 17:07:34

Nah ja! Ennyit a diák melóról! jársz fősulira ami olyan laza h szét esel és hétközbe tele vagy szabad idővel és kb. hétvégre van meló!! Nagyszerű:D
süti beállítások módosítása