Kész ez a nap!!

2009.02.23. 15:58

 

Üdv!

 

ÁHHHH ez a nap!Azért is vagyok kikészülve mert a hétvége enyhén szólva is kidőlős berúgós megfázós kikészülős hétvége volt!Röviden összefoglalva!

Felkeltem ma,persze hogy nem volt kedvem bemenni az első órára,ezért hanyagoltam!Aztán csak felkeltem,a hülyék nyugalmával elindultam..kiteszem a lábam a házból,szél autómatice leviszi fejet,szemet kifolyassza áááá!!!Esik a hó,már az egyszerűség kedvéért miért ne!!!Első minutumban kapuba jó kis csimmába elesés megvolt,NAH ÉN VISSZAMEGYEK reakció kis „K” anyuval fűszerezve.De elindultam…vonathoz kiérek,hogy lehet az hogy ma nem késett?nem is értem,felszállok,kicsit bepunnyadok,jön a kaller megnézi amit meg kell,elmegy,jön a csöves – mondom nem kő flaszter!A 16 perces menetidő alatt csak 4 szer készültem ki és akartam kiugrani,de még ez is tűrhető volt,mikor az idősebb korosztály megindul mint valami marhacsorda hogy ő legyen az első aki leszáll!!!Bepréselt az ajtóba,fejem akkora mint egy vesszőkosár,mondom nekimegyek bameg komolyan.Nem tettem,lehet kellett volna.Leszállok,elsasszézok nyújtiba a villamoshoz,volt helyem,száradjon le a karom ha átadom a helyet egy ilyen kezdő löket után.Nyugiba telt az út,habár egy tényezőt leszámítva!Csávó behajol a fejembe a jó kis reggeli lehelettel,ez megspékelve a nikotinbombával és vegyítve a rumos kávéval.Mondtam is magamba -ezt hogy bíírod fiam.Kidőltem a villamosból,bedőltem az egyetemre KÁR VOLT,egy óra volt megtartva nem volt piskóta –csúnya tanár bácsi nem kap cukorkát!!Aztán jöttem haza,újra villamos,csaj bepucsít előttem fingfelfogó kivirít,megint kapom a többletinfót.Vonatra fel,majd le!

 

Hát ennyi volt így dúrvába ez a nap,kár volt felkelni….Próbálok tanulni zh-ra,vaktérkép,hát szerintem lekicsinyítem és nem tanulom meg :D

 

További kellemes napot nekem és mindenkinek!

 

Zsószi

 

A bejegyzés trackback címe:

https://extrasick.blog.hu/api/trackback/id/tr56960905

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása