Névnap a porondon!

2009.05.17. 19:08

 

Üdv földlakók!!

Dicsérjétek a királynőt amiért új hátteret korrigált,vagyis engem.Sok éljenzés és virág az ajtóm elé.Mert hogy rendes leírás nincs az oldalon hogyanis kellene ezt végrehajtani,az tuti.A cukros halas háttér csak ideiglenes volt. :D

 

A névnapom volt pénteken!!

Elmesélem hogy mit alkottam össze.A napom átlagos volt,habár nagyobb felhajtás övezte mint amikor születésnapom van,de nem lehet minden tökéletes.Hajat is mostam,ami nálam plusz 10 pontnak fele meg.A kis barátnőmnek szülinapja volt csütörtökön,a huszadik,borzasztó ha belegondolunk,két X.Szóval utó szülcsinapot is beiktattunk.Felmentem hozzájuk,ott volt mindenki,boroztunk meg beszélgettünk.Előtte apám megitatott velem egy feles gyümi vodkát.A totális melegben csodálatos hőhullám kíséretében keltem útra.A kis banzáj után,egy kis kocsmába mentünk amit Alföldinek hívnak (Reklám helye),az is oké volt,még álltam a lábamon.Ezt azért írom le mert akkor már nem tudom mennyi bort ittam és utána rásöröztem.

Tíz óra körül,elmentünk egy palackozottba és vettünk még bort,majd a szokásos helyre mentünk a Malátába.Azt tudni kell hogy minden út oda vezet,nagy bánatomra.Aztán az este elsodort,teljesen.Mert kezdtem kicsit becsípni és akkor vadállat leszek,nem ismerek senkit,leszarok mindent és az senkinek nem jó.A barátnőmék felszívódtak,majd átgyalogoltam a hajnalig tomboló BS-be,az is kocsma csak úgy miheztartás végett.Ott felkarolt az uncsitesóm és elmentünk az éjjel nappaliba.De hogy oda már miért kellett elmennünk azt nem tudom.Közben a raszta Turbó barátunk,Hege a másik csöves haverunk és a jó öreg Maggi,díszkíséretet nyújtott nekünk és így indultunk a hajnalnak.Turbó rámászott Nócira az uncsitesómra a helyi kajálda sztárjára,én egy zsírban tocsogót akartam beletunkolni a fejembe,mert nagyon éhes voltam.Elösszőr mondtam hogy menjünk haza és együnk májat,amire Nóci azt válaszolta allergiás rá,erre mondtam hogy akkor kap vajas kenyeret.Volt nagy röhögés meg hajladozás.

Végülis,nagy nehezen el is indultunk és nagy nehezen oda is értünk.De közben száz helyen leültünk és megálltunk,közben lefeküdtek egyesek,majdnem szexelőket láttunk és puci picsákat,meg érdekes intim helyzeteket.De igazuk van,úgy gondolták a kutya nem jár arra miért ne itt csináljuk.Aztán odaértünk,na én akkor már egyetlen egy végtagomat sem éreztem.Nóci bort vett hogy legyen már valami változatosság is az ital rendemben,majd elmentünk a parkba és én kidőltem a fűbe,ők meg ittak mint a göde.

Azon könyörögtem egy olyan fél óra után hogy menjünk már hazaaaaaa.Felkaroltam Nócit és a busz felé vezényeltem,azért a busz felé mert mi lent a fenébe lakunk és mire hazaértünk volna akkorára biztos meghalok.Szerencsésen odaértünk,Nóci nem volt képes megvenni a buszjegyet,ideadta a pénzt,ahogy elvettem elkezdtem csuklani.Teljesen hazáig,a buszsofőr meg is kérdezte jól vagyok e?Meg hogy milyen volt a buli? Én:nem vagyok,jah bebasztunk.Körülbelűl ennyit tudtam kinyögni meg azt hogy kettőt kérek.

Édes otthon,hazaértünk,de előtte még felnyerítettem az egész utcát hogy ne csak nekem legyen már szar hanem a szomszédoknak is.Mondjuk nagybátyám ki is jött és elküldött bennünket melegebb éghajlatra…Mocskos részeg jelzővel illetett bennünket.

Bekúszva be is értünk a házba,ahol táskával vetkőzés volt,táskával pisilés,táskával evés két szem krumplit.Felnyaláboltam magam a lépcsőn és az édes álmok szigetére repültem pár órára.

Másnap,vagyis aznap,másnapos nyomott aggyal keltem és egész nap csak punnyadtam:D

 

Hát ennyi a nagy történet.Ma meg tanultam ezerrel,éljen a vizsgaidőszak és az egyetem.

 

Csóközön mindenkinek!!!

 

Zsószi

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://extrasick.blog.hu/api/trackback/id/tr291127168

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása