Ma:D

2009.02.25. 18:54

Háj all!

 

 

Na, jó csöndbe voltunk mostanság, de én önkéntes bezártságban vagyok. Suliba se megyek (úúú de kááár :P). De ma, elmentem a csajokkal jégkorizni. Igen, Én a jégen. Én is azt hittem hogy közröhej lesz, de egész jól ment ahhoz képest, hogy 6 éve nem álltam jégkorcsolyán. Csak elkúrtam, mert egy számmal kisebb korit kértem ki, így fél óra után majdnem vonyítottam a fájdalomtól. Jahh..Dóri a mártír :D. De pont néztük is Hajnival, hogy kb. az 5 évesek is profibban nyomják mint mi. Egyébként készült egy nagyon aranyos video is, akit érdekel majd megmutatom. XD . Az ötletért, egyébként hála drága ZsoltiMarika barátnőmnek. Mindig kitalál valami jót. Csak meg kell hozzá mozdulni…köhömm. Remélem megértette a célzást az, akinek szánom. :D

 

 

Meló ügyben nem jutottam előrébb, szóval most fillérezek mindenen. Óriási pff. Ezért marad ki a mai Holiday Crüe koncert is. Nem sokallom én a belépőt, de ha az embernek egy ezrese sincsen fölöslegben, akkor még 500Ft is soknak számít. Szóval szívás. De hála anyukám szeretet csomagjának, meg vagyok oldva egy időre. Szeretlek Louie:D

 

Nah részemről ennyit. Később még lehet alkotunk valamit Zsószimmal.

 

 

pussz

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://extrasick.blog.hu/api/trackback/id/tr21965850

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása