Elmélkedés!

2009.02.27. 14:24

 

Üdvözlet!

 

Hát bocs hogy eddig nem írtam,elvonultam kis szentélyembe!:DAz elmúlt napokban igazából nem történt semmi érdemleges,elvoltam magamnak mint a befőttJMivel már fel sem tűnik hogy ha valami olyan történik ami nem emberi…sok fekete macska megy el előttem.

Tegnap kigondoltam hogy kicsit beiszok,csak hogy a hetet lezárjam egy laza csütörtök estével.Persze hogy szakadt a hó,vagy valami havas esős mócsing,azt hittem soha nem érek haza!A patám egy jégtömb volt..betoncipős Joe De Miro’s :D

Ma éppen a jó időre gondoltam,hogy az totál felfrissíti a lelkem…TAVASZ!!!Hallgattam a sláger rádiót,Bocskor mondta hogy jó a tavasz,új kapcsolat,új szerelem,csak kár hogy még ott van a régi is:D

Van egy ilyen vegyes zenei mappám a gépen,most azt hallgatom és minden zenéhez fűződik valami érzelem,vagy sztori.Példáúl a Super Butt koncert a hegyalján,bevonultunk páran a csajokkal,Réka barátnőm rögtön előre zúzott és a hátsó sorból semmi mást nem láttunk csak egy szőke hajkoronát:DAztán vége lett a koncertnek és bevág egy ilyet amikor mentük az újabb koncertre –hát gyerekek én szart sem hallottam a zenéből :D(belebújt a hangfalba,és semmit nem érzékelt a környezetből).Vagy mondjuk KFT koncert,az is nagy volt,vagy amikor Guns N Roses tribiuton voltunk,és egy hatalmas állat az első sorban megfogta a fejem és a hóna alá kapta,elkezdett fojtogatni ááááá úgy kellett letépnem magamról!Ezt tetézte hogy rohadt büdös volt,és hogy ugrált velem:DVagy Tankcsapda koncert:DLukács olyan matt volt hogy a beköszönési szövegét is elbaszta!Simán bealudtam rajta,mert akkor már 2 napja nem szunyáltam!Meg is beszéltük a többiekkel a vége felé hogy magunkra tetováltatjuk I Love Májkrém!

Ma készülnék valahova ha lenne valamit a tejbeaprítani,de hát nincs,mindegy valahogy biztosan megoldom!Úgy három hét után „durvába” hajat is kéne mosnom!Nem vagyok igénytelen ha erre gondolna bárki is,csak hát ezt a hajkoronát kicsit fárasztó megmosni,a fésülködésről már nem is beszélve!Meg nem is egészséges mindig,én tudom tanultam:D

 

Nah hát így ennyi…legközelebb valami érdemleges témával jövök!

 

Csóközön Zsószi

 

A bejegyzés trackback címe:

https://extrasick.blog.hu/api/trackback/id/tr76969767

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása